Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-07, 21:44   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Men er du totalt inkompetent, Dixie? Vi har brettet det sammen og lagt det fint frem for deg i denne tråden. Hvis du ikke gidder å lese den, kan du lete etter informasjon andre steder på nettet.

Hvordan pleier du å innhente informasjon? Er det slik at du må ha det med teskje av en eller flere personer, eller er du i stand til å lete deg frem til noe, samt lære noe av det, helt selv?

Det blir sånn:

Hvorfor kan jeg ikke si neger eller negresse?
-Det er fordi sånn og sånn.
Men jeg lærte det sånn og sånn da jeg var et lite menneskebarn.
-Men nå har det seg slik at det aldri har vært OK å bruke de begrepene.
Jammen, jeg mener jo ikke noe med det. Jeg kjenner en som kjenner en neger, og han er skikkelig, skikkelig grei.
-Det spiller ingen rolle hva du legger i det.
Herlighet, du trenger ikke å være så krass, altså.

Så fortsetter det:

-Jeg synes at det uvitende neket har fått gjennomgå nok. Det må da være rom for å behandle hverandre med respekt.
Ja, for jeg ville jo bare lære noe.

Dog litt treg i oppfattelsen ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat