Sv: Lærerstreiken
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Som i at det er umusikalsk at lærerne streiker når strømregningen er høy og det er krig i Europa? 
Jeg vet ikke om jeg ville sagt "umusikalsk", men definitivt "mindre gjennomslagskraft"
Opprinnelig lagt inn av rine
KS og politikerne tenker nok det samme, det var iallfall ingen av dem som kunne ta seg bryet med å stille på Debatten i går. Jeg konkluderer med at det faktisk er 0 norske politikere som har skole og utdanning særlig høyt oppe på prioriteringslista si. Greit å vite. 
Jeg mener det var i den artikkelen (som vi snakker om nå) hvor det sto hvor mange av velgerene som hadde skole som topp prioritet. Politikerene snakker jo for "folket" - de vil bli valgt på nytt ... (Hvis det er noen som er visjonære og tenker på fremtiden vil jeg faktisk si det er forskere og millionærer. Jeg får vond smak i munnen med å tenke på hvor mange vaksiner Bill Gates har finansiert. Ikke fordi jeg synes det er problematisk at han gjør det, men fordi at så mange mennesker skjebne er avhengig av en mann og ikke et system)