Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-22, 23:40   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til venninne 50 år

Takk, håper det blir bra! Jeg skal bake en kake også og går innom henne på dagen. Til min bursdag (ikke rundt tall) fikk jeg noe hun hadde strikket selv, og det hadde hun brukt kjempelang tid på, og mye krefter, og hun hadde tenkt på meg i hver maske, sa hun. Jeg ble så utrolig rørt og glad. Jeg elsker at det «ligger en bit av oss» i en gave, og jeg skulle gjerne gjort noe lignende tilbake. Men jeg kommer ikke på noe mer kreativt (den kalenderen i fjor tok vel mesteparten av kreativiteten, haha), og ikke kan jeg strikke heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat