Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-07, 22:10   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Driver denne diskusjonen på forstatt. Det er bare ikke mulig . Da jeg åpnet tråden nå var jeg hellig overbevist om at den hadde avsporet til noe helt annet, men så feil kan en ta .

Ville egentlig bare inn med en bitteliten reaksjonskommentar på en av Kurt bøkene til Erlend Loe som jeg leser til guttungen nå (Fisken) . Hvor han omtaler en svart person i New York som neger. Strengt tatt var det den unge herren som leste til meg da ordet dukket opp. Jeg kvapp til og dermed er poden på 9 år informert om at dette slett ikke er et akseptabelt ord å bruke. Gjett hva svaret til poden var.: "Da bare sier vi navnet hans i stedet du mamma - i stedet for det ordet". Så leste han setningen på nytt og byttet ut ordet neger :stolt mamma:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat