Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-22, 20:45   #158
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Min 14 åring liker fortsatt lego, så jeg kjøper en pakke lego, mannen sitter og sorterer brikker etter tegningene så vi pakker inn og fordeler over ca halve kalenderen. '(Til jentene som i år er 11 og nesten 7 også. Hun ser på det som nedtelling til bursdagen. Den første dagen er der ikke er flere pakker, da har hun bursdag) SÅ er det sånn magisk vaskeklut/mini dusjsåpe en av de siste dagene før jul (=tid for julebadet) en kinotur på en julefilm, en del godteri, kakeform (=bakedag) og tidvis andre aktiviteter som passer inn, julesokker. Jentene er enklere, for de liker lepemonader, neglelakk, hårstrikk og sånt dill. (og mannen.... han får nok sjokolade i år. I de aller, aller fleste pakkene. Jeg pleier gi ham et par svarte sokker lille julaften, så han slipper lete etter et par til julaften da Men år endte han vel med et par pakker med dugnadssokker, så da har han nok svarte sokker for noen år.)