Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-07, 22:32   #263
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Nå har det seg sånn at jeg allerede har vært i en slik jobb i 6 år og brukt dette ordet flere ganger offentlig blant alle slags mulige folkeslag. INGEN reagerte. INGEN!!!!! Men det var jo før i tiden hvor folk ikke trengte å være så jævlig politisk korrekte og før det ble "forbudt" å bruke det.

Hvis det var før i tiden, mens det fortsatt var sosialt akseptert å bruke uttrykket, så skjønner jeg godt at ingen reagerte. Det betyr ikke det samme som at ingen ville reagere i dag. Men du kan jo tviholde på et avlegs begrep hvis du vil, jeg bare advarer deg med hvordan det vil få deg til å fremstå. Ikke bare her i tråden, men i samfunnet ellers også.

Jeg skjønner bare ikke problemet med å la være å bruke det.