Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-22, 10:47   #148
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.702
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye påvirker de økte strømprisene deg?

Totalt skal man ikke betale mer, og nå kommer jeg på at tibber kanskje ikke gjennomfakturerer? I så fall bli begrepet "måtte legge ut mer" mer foståelig for økonomhodetmitt.

Ja, da må man nok det, på et vis. Man betaler ikke mer i sum totalt, men ja, litt mer forskuddsabetalt også kommer refusjonen lenger i etterkant.

Mitt strømselskap gjennomfakturerer nemlig, så vi har nettleie (og derved potensiell strømstøtte) på samme faktura, så utover den evt engangseffekten dersom de legger om sånn så mener jeg det ikke skal påvirke våre regninger vesentig. (og tilsvarene da en liten faktura når man engang slutter/bytter/whatever skjer) Men pr nå ikke noe varsel om at de skal legge om praksis heller.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat