Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-22, 12:25   #151
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye påvirker de økte strømprisene deg?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mitt hode er tidvis litt for lite påskrudd, evt litt for "kredit og debet-fokusert" når jeg sitter på jobb

Men om de stipulere inn strømstøtten, når de jo uansett ikke er de som faktisk gir strømstøtten? Det er vel heller noe tvilsomt. For tibber-kunder får vel strømstøtten på nettleien, som ikke kommer på faktura for strøm fra tibber?

Min strømleverandør, wattn, gjennomfakturerer, så vi får nettleien, og evt strømstøtte (antar jeg, det har vi ikke fått enda, men tror som dagt vi får bittelitt pr sept) , på en og samme faktura.

Det stemmer. Tibber gjennomfakturer ikke. Vi får derfor normal faktura fra Tibber, samt refusjon fra nettleieselskapet. Det var derfor jeg surret da jeg tidligere i tråden sa at strømstøtten utgjorde lite; jeg fant første fra Elvia (trodde jeg) og den var på 200,- (men det viste jeg jo at den var for tidligere på sommeren da jeg sjekket på nytt). Så ikke like synlig for oss Tibber-kunder som for dere som får alt på en faktura.