Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-22, 17:00   #6
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke om krigen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers så følger jeg med, men prøver også å tenke på at det skjedde mye rart "halvvarmt" under den kalde krigen også, som vi bare aldri fikk vite om. Og håpe det beste,

Ja. Jeg kjenner selv på at dette ikke er en situasjon der mest mulig løpende informasjon har noen positiv funksjon for verken meg selv eller noen andre egentlig. Vi kan ikke gjøre noe fra eller til og må stole på at se myndighetene vi har valgt og de som er ansatt til å passe på oss gjør sitt aller beste. Men det vi kan gjøre er selvsagt å være vare for både desinformasjon og skremselspropaganda, og å ha et minimum av egenberedskap. Jeg synes dette er et bra tidspunkt å fylle opp vanndunkene hjemme på, lade powerbanken og sjekke at man har batterier til radioen. Det hjelper ikke mot atomkrig, men det kan hjelpe om brorparten av befolkninga klarer seg selv en dag eller to hvis vi blir utsatt for samfunnssabotasje. Eller bare uflaks.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat