Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-22, 08:55   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pusse opp bad, hvilke materialer er fine og budsjettvennlige?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Vi pusset opp badet helt, og valgte baderomsplater med betonglook i stedet for tradisjonelle fliser på veggene. Årsaken var primært at jeg ikke synes fuger er noe fint, og ville ha en mer ensartet overflate. På gulvet har vi helt mørke fliser i 30X30 med mindre fliser i dusjsonen. Vi har også matt, svart innredning (men hvit servant i kompositt, og krom armaturer), men der må man være forberedt på å vaske fingermerker konstant.

Fingermerker på matt svart, altså? Greit å vite! Jeg hater fingermerker.

Noen jeg kjenner, som ikke er så nøye på fingermerker, har matt svart på badet. Jeg har faktisk kikket ekstra etter, og det ser helt fint ut hos dem. Men det er mulig det er fordi det er helt nytt?

Edit: Å, du mener kanskje møblene, ja. Jeg tenkte på kranen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat