Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-22, 09:50   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sluttet med nyheter etc og sitter å laller lykkelig for meg selv... hjelpes

Jeg har alltid vært interessert i politikk, krig, fred, uro, verden, nærområdet etc. Lest nyheter flere ganger om dagen, sett nyheter på tv, debattprogram osv.

Nå har jeg sluttet. Helt. Jeg lever i min egen lille boble, er dritgod på 71.grader nord kjendis, men aner ingenting om den gassen bortsett fra akkurat overskriftene.

Hva er greia? Jeg klarer ikke sette fingeren på det, men jeg vil nesten kaste opp. Det er krig og elendighet, alt har store bokstaver og krise foran. Det føles som verden har fått en stor svart plastikksekk dratt nedover ørene og min løsning er å... stikke hodet i sanden?!

Er det bare meg? Hvordan få hodet ut av navlen igjen?