Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-22, 14:11   #861
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.705
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Joda. Ser den. Men da er reelt "hvordan flytte på oss" kanskje et større problem enn at sekken ikke er ferdig pakket. Dersom vi kan bruke bilen har vi soveposer, telt og camping utstyr som grill og stormkjøkken på en bod innenfor matboden, så trolig skal vi få med oss det som gjelder for å overleve greit, når jeg handler inn mer mat kan jeg stasje det i matboden, det er jo logisk sted å ha det om vi er hjemme også. Så sånnsett har jeg grei logistikk på det. Men ingen plass å dra.

Men ok. Det motiverte meg til å rydde campingboden da i det minste. Når speiderene kommer hjem skal jeg så soveposer på plass og vaske ulltøyet. Vi lå uansett skaffe mer knekkebrød, vann og ved.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat