Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-22, 13:56   #287
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.329
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg og minsten hadde passtime på fredag. Jeg fikk lov å bestille både pass og ID kort. Bestilte bare pass til henne.
Så får vi se når vi får dem. Har ikke andre utenlandsplaner i år enn Danmark, så ingen hast.

Da har jeg hentet mitt pass i dag. Snuppa sitt er på vei, så den kommer visst i ettermiddag eller i morgen. Så 4,5 uker. Jeg bestilte jo også IDkort til meg selv samtidig. Da sa de 2-3 uker. Så jeg spurte i dag om hvorfor passet kom først. Jo, nå var deg motsatt... Opptil 2 mnd på ID kort.

Men kjekt med pass til begge før vi drar til Danmark på lørdag. Selv om vi strengt tatt ikke trenger.

Og de nye passene er stygge, synes jeg. Ser falmet ut, og jeg ser rar ut.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat