Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-22, 16:03   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

I tillegg til reiseantrekket (jeans/bluse/lett ytterjakke/sneakers) ville jeg pakket: En litt penere bukse, en kjole, et skjørt, tre bluser/topper som passer både til buksen og skjørtet, en jakke/cardigan som passer over kjolen og bluser/topper, ekstra sko (som også passer til skjørt/kjole), undertøy, pysj, sokker, paraply, toalettsaker/medisin/sminkesaker, krølltang. Hvis dette ikke hadde passet i kabinkofferten, hadde jeg sjekket inn bagasje (også lurt med tanke på shopping). Italienere pynter seg og jeg ville ønsket å gjøre det samme, så jeg trenger variasjonsmuligheter på antrekkene

Ville droppet (eller tatt minivarianter) av shampoo/balsam/bodylotion (tilgjengelig på hotell e.l.) Tatt med minivarianter av hårskum og spray. Pleier også ofte å ha smårpøver av diverse hudpleie/rens/kremer liggende slik at jeg slipper å pakke store av det. Hadde satset på at føhner var tilgjengelig der jeg skulle bo.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat