Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-22, 16:19   #6
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg har nettopp kommet tilbake fra 5 dager i Europa med kabinkoffert. For meg var ikke det å pynte meg aktuelt. Jeg hadde med ett antrekk å skifte til, løpeklær og utstyr, tykkere regnjakke, paraply, undertøy osv og gaver til diverse jeg skulle besøke i løpet av turen. Den veide litt under 9kg.

Jeg hadde også med ryggsekk. I den plasserte jeg toalettmappen med miniflasker med sjampo osv. Hodetelefon og ladere var også med i ryggsekken. På returen hadde jeg frigjort plass, og toalettmappen gikk opp i der.

Til tross for at det var noe regnvær, brukte jeg aldri regnjakken. Det holdt med paraplyen. Jeg brukte heller ikke alle sokkene jeg hadde tatt med. Jeg fikk plass til tulipanløk og sjokoladegaver i kofferten på returen og den blå kabinkofferten min har nå fått kallenavnet "Tardisen".

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat