Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-22, 10:05   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.221
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å pakke i kabinkoffert

Jeg har ikke med annet yttertøy eller tykt tøy (gensere, cardigans o.l.) enn det jeg har på på reisen, stort sett. Reiser gjerne i sneakers.

Alltid med:
- Liten toalettveske + en blank til flytende (jeg driver ikke med utagerende skjønnhetspleie på tur. )
- Joggesko
- Liten og lett tights, lett treningstrøye og treningsBH og ett par treningssokker. Disse skyller jeg opp underveis på ferien, og bruker samme flere ganger. Tørker veldig fort.
- Ett par pene sko (sesongavhengig, men pene sandaler til sommer)
- To par lette og tynne penbukser som tar lite plass og er veldig anvendelige
- Topper som passer begge buksene
- Et par kjoler, tynne og lette
- To bikinier
- En "slipover" superlett kjole til å trekke over på stranda

Ladere, Kindle.

Da har jeg godt med plass igjen, som jeg bruker til diverse ting jeg har lyst til å ha med, som flere kjoler eller sko.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat