Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 07:21   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Men tror dere at noen liker å bli kalt et uintelligent nek? Bør ikke folk ha like lett for å skjønne at det og er noe man misliker å bli kalt?

Nei, jeg tror ikke det finnes noen som synes det er greit å bli kalt et uintelligent nek, og jeg skulle ønske at folk her inne på FP sluttet å kalle hverandre det. Man kan gjerne synes at noen ikke ser ut til å være den skarpeste kniven i skuffen, men jeg synes man skal holde seg for god til å kalle noen et nek. Å si at noen er uopplyst, derimot, synes jeg er helt greit å si dersom de, helt åpenbart, ikke har fått med seg noe som har vært allmenn kjent i samfunnet de siste årene. Da er man ikke opplyst, ergo uopplyst. Det behøver ikke si noe om personens intelligens, men det ene kan ha en sammenheng med det andre.

Men, når det er sagt, når noen etter instendige forklaringer og opplysninger, fortsatt nekter å ta inn over seg fakta, ja da begynner jeg å stille spørsmål med intelligensen.