Sv: Kjøkken - AUBO - har du erfaringer?
Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.
Jeg fikk Aubo-kjøkken levert med mitt hus som jeg kjøpte da det var nytt i 2017. Jeg er IKKE fornøyd med kvaliteten på kjøkkenet. Allerede etter kort tid ble det synlige skader/merker på fronter og benkeplate (og her bor bare voksne mennesker som er forsiktige med bruk av kjøkkenet.) Irriterer meg daglig over kvaliteten på kjøkkenet. Skuffer, skap og funksjon ellers er veldig bra, men riper/merker og avskalling på hjørner er ikke greit!
Savner intenst HTH-kjøkkenet mitt fra gamlehuset. Vi hadde det i 10 år og det så fortsatt ut som nytt til tross for at vi hadde tre små barn den perioden.
Oi. Dette opplevde ikke vi noe av. Vi fikk kjøkkenet levert i 2008, og da hadde vi to bittesmå barn som hele tiden hang i mine bein på kjøkkenet og etterhvert brukte kjøkkenet ganske aktivt uten å tenke så mye på mulig slitasje. Det holdt seg like fint. Men det kan jo ha skjedd ting med kvaliteten på de 9 årene mellom leveranse.
Vi har HTH nå, og der har vi allerede måttet bytte deler som vi har klart å ødelegge (flyttet inn i 2018). Det er vi voksne som har ødelagt - jeg startet og mannen fullførte da han forsøkte å reparere.