Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-22, 09:43   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med regnponcho fra Blæst?

Jeg har nettopp kjøpt min og digger den. Den er stor i størrelse, så jeg vil anbefale å prøve før du kjøper. Min høygravide kollega passer fortsatt fint inn i størrelse M, på meg ble hennes litt kort i ermene så jeg gikk opp en størrelse. Hadde det ikke vært for lengden på ermene kunne jeg glatt hatt medium, selv om jeg normalt sett bruker L og av og til XL i jakker.

Jeg er 175, og på meg når den til litt over knærne, så med mindre det regner sidelengs så er jeg godt beskyttet. Den går litt opp på sidene, sånn at jeg har lett tilgang til f.eks. bukselommer. Har aldri opplevd at den blåser opp, men så har jeg heller ikke brukt den når det blåser skikkelig (dvs. har ikke testet den i ordentlig vestlandsvær, bare i sånn nusselig vind vi vår på østlandet).

Den har en lomme på brystet, som er lett tilgjengelig når man bare skal ha telefon eller airpods i, men den rommer ikke supermye. Den har ikke sidelommer, og det savner jeg litt, må jeg innrømme, for jeg er glad i å stappe bilnøkler og sånt i jakkelommer. Den kunne også med fordel hatt litt mer reflekser.