Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-22, 11:09   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenfronter hvor ALLE flekker synes – finnes det en permanent løsning?

Jeg har nytt kjøkken, men misliker det sterkt fordi fingermerker og absolutt alt av flekker og smuss vises veldig tydelig. Jeg unngikk høyglans nettopp for å slippe dette, men det ser helt jævlig ut liekvel. Vi vasker og vasker, men det er ser like ille ut uansett. Jeg mener at noen sa til meg en gang at man kan vaske med en (eddik?)løsning av noe slag som la seg som en hinne, slik at det merkene ikke setter seg. Jeg har prøvd å google, men finner ikke noe. Er det noen her inne som har noen lure tips. Jeg trenger nemlig så sårt å begynne å like kjøkkenet mitt bare bittelitt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat