Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-22, 11:28   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke vintersko har du lyst på?

Eg sikla lenge på Dr Martens vintersko. Kjøpte til slutt, og er veldig nøgd med dei.

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg sykler til jobb så har innsett at det er på tide å finne frem de som passer til det. Vanntette, varme og tåler skitt og salt om man vasker av de innimellom:
https://www.merrellsko-norge.com/mer...049-p-824.html
/[/url]

Desse har eg, og dei er veldig gode. Veit du om denne nettsida er til å stole på. Det finnes fleire ulike sider som liknar kvarandre, men ulik adresse: merellskono.com og merellskonorge.com
Prisane var også "rare". Eg bestilte ein gong frå ei Asics nettside som såg heilt ekte ut. Bestilte Asics Gel Kayano, fekk sneakers i kunstskinn i ein størrelse mindre enn det eg brukar. Klagde, og fekk beskjed om at skoa eg hadde fått var betre enn dei eg hadde bestilt, så eg burde egentlig vere glad for det. Og størrelsen var jo sånn ca lik (not). I tillegg fekk eg rabattkode på 15 % på neste kjøp.