Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-22, 15:11   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.961
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne rett bukse?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Lenker du til noen?
Edit: Der kom lenken ja. Ja, disse liker jeg også. Noe ganske annet enn 501-buksene på åttitallet. Som ikke en gang 15 år gamle, syltynne meg kunne bruke pga hofter.

Skjønner forresten ikke hvorfor det står "90's". Kan ikke huske at 501 i var en ting i det hele tatt på 90-tallet. Da brukte vi jo alt mulig annet, dressbukser, cargobukser, jazzbukser, de derre glinsende løpebuksens som jeg ikke husker hva heter (sefa?), adidas knappebukser, slengbukser med skjørt utenpå ... i den grad vi i det hele tatt brukte jeans var det vel helst Diesel. 501 er 80-tallet for meg. Men jeg kan godt huske feil.

Nei, på 90-tallet brukte vi ikke mye Levis, og aldri 501, jeans var umoderne helt frem til slutten av 90-tallet og da var det Miss sixty, og Vero Moda for meg. Lavt liv, og VM buksene hadde glitter og hjerter og mye rart. Jeg tenkte at blåfargen var 90s .. Ja, Diesel og PEPE jeans var "lov" tidlig nittitall før det var khaki og all slang vide bukser med skjørt, syntetiske bukser fra Popin og mye rart.

Men jeg husker 502, den var litt kul!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 25-10-22 kl 15:17.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat