Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 10:24   #311
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Herlighet, gjør du deg bare dum?

Jeg har da lest samtlige innlegg fra deg i denne diskusjonen. Innlegg 309 understreker mitt poeng.

At du ikke kan quote riktig gjør meg dum. Ja jøss! DEN er jeg med på.

I innlegg 309 understrekte jeg bare at ordet ikke er sluttet helt å bruke. Jeg sier jo ikke noe der om at jeg synes det er greit, men at i 1998 var det fremdeles et ord i vokabularet vårt. Så vidt jeg kan lese så har jeg vel ikke noe sted der skrevet at JEG bruker det på grunnlag av leksikonet. Hele innlegget var et direkte svar til innlegg 306, hvor jeg påpekte at det ingen steder i mitt leksikon står at det offisielt er sluttet å bruke ordet. Jeg regner jo med at de stedene det er sluttet å bruke/eller hvor man foretrekker andre ord, bla. er i Norge. Ikke noe problemer med det, jeg. For all del. At du ikke skjønner hva jeg mener kan jeg desverre ikke gjøre noe med.