Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-22, 19:14   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cardigan i ull som likner på balloon jacket?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg ønsker meg veldig balloon jacket fra PetitKnit men det er helt uaktuelt å strikke selv. Så derfor lurer jeg på om noen vet om en jeg kan få kjøpt som likner? Det er viktig at den er i ull (evt. har ull i seg som et minimum) og tykk.

https://www.petiteknit.com/products/...=1312755941384

KJenner du noe strikkere? Jeg kan spørre garnpusheren min om hun har noen som kan strikke til deg.
Jeg har ikke sett noen som likner i butikkene nå i høst. Og så synes jeg det er mye syntetisk i de man får kjøpt ferdig rundt om.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat