Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-22, 18:22   #8
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taylor Swift cardigan

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har ikke peiling. Hun viste meg tre ulike og kom med en viss utgreiing som gikk over hodet på meg.

Men du, hvordan er klærne i størrelse?

Var det en strikket cardigan med flettemønster og stjerner på ermene? Tror uansett du må kjøpe kopier eller «secondhand» hvis du ikke finner det på hennes egen hjemmeside. Det selges ut sinnsykt fort og byttes ut fortløpende - er en provoserende pengemølle spør du meg, men jeg er soft og gjør ungdommen glad og kjøper derfra lell.

Størrelsene varierer litt, de cardiganene var veldig oversized og frøkna drukner i sin i S, men hun elsker den sånn og har brukt den mye. Alle genserne hennes er ok, ikke oversized i det hele tatt. Hun er str XS/S og kjøper M fordi hun liker klærne store, men synes ikke det er voldsomt stort i det hele tatt.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat