Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-22, 09:05   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: København for nybegynnere

Hvis du ikke har med barn så er vel Tivoli bare et must om du selv er glad i fornøyelsesparker. Men det er et fint område og da vi var der om sommeren var det også utendørsforestillinger. Det som er greit er at det er en billett for å komme inn og så ekstrabetaling for de ulike tingene, så om du bare vil inn og se så er det ikke så alt for dyrt.

Min aller største anbefaling ligger utenfor København, og det er kunstmuseet Louisiana. Nydelig sted i en veldig fin park. Men det tar jo litt tid, så det kommer an på hvor kunstinteressert dere er.

Ellers har jeg bare vært i København med barn så det preger litt det jeg har gjort der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat