Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-22, 09:31   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemlig for

Har bestemt meg for å prøve meg på en takknemlighetskalender - og for å ikke slutte når det har gått to dager så lager jeg denne som tråd her i forumet. (Kunsten å motivere seg selv: Forplikt deg ovenfor andre, fortell andre hva du har tenkt å gjøre først Jeg gjør dette hele tiden)

Opprinnelig lagt inn av reklame

PS! Sånn psykologer og lignende mener at dette er noe av det viktigste du kan gjøre for god mental helse

Gangen blir: Hver dag i 30 dager får du en oppgave (kommer som oppdatering av tråden) og så svarer du ut. Du kan hoppe over dager, og du kan svare på gårsdagens oppgave hvis du vil. Du kan svare på så mange eller få du har lyst til. Hensikten er at oppgavene er gode innfallsvinkler til ting å være takknemlig for Håper du har lyst til å delta, for ellers tror jeg at jeg ser litt teit ut når de 30 dagene er over!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 04-11-22 kl 06:38.
him er ikke aktiv   Svar med sitat