Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-22, 10:34   #5
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.927
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takknemlighetskalender - i dag er jeg takknemling for

Fint! Dette vil jeg være med på også.

Setter av denne plassen til å skrive mer om min kjære svenske venninne som jeg var hos i helgen, når jeg har tid til å skrive litt.

Edit: ikke utsett i morgen det du kan gjøre i dag.

Min gode venninne ble jeg kjent med i 1990, da vi begge jobbet første hele sesong som reiseledere/underholdere. Vi kjente allerede da at vi hadde en sjeldent god kjemi, selv om vi var ganske ulike som personer. Siden har vi mildt sagt levd to helt ulike liv - mitt litt humpete, hennes fylt med utfordringer og begrensninger. Vi har uansett alltid beholdt den gode kontakten. Hun gir meg perspektiv, og vi har noen helt vidunderlige samtaler. Hun vil alltid ha en helt spesiell plass i mitt hjerte.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon

Sist redigert av Eia : 02-11-22 kl 07:55.
Eia er aktiv nå   Svar med sitat