Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-22, 00:32   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En gøyal by/sted for en overnatting to timers radius fra Oslo?

Ja! Hamar er altså blitt en super by, jeg har vært mye i Hamar de siste 18 månedene, og det er altså så fint.

Hotellene er liksom ikke så spektakulære, men Thon Victoria er OK, og spør etter rom med utsikt over Mjøsa. De har flere gode restauranter i Hamar, og morsomt matkvartal -https://www.matkvartalet.no/spisesteder-og-butikker

Jeg anbefaler Apethekeria for skikkelig kule cocktails, som jeg har smakt, og morsom barmeny som jeg ikke rakk å smake på, fordi jeg skulle spise middag på Il Teatro.https://www.ilteatro.no Koselig sted, god service, god italiensk mat, italienske kokker og betjening og god vin.

Det er gøy å spasere langs Mjøsa, se det beryktede stupetårnet - og bade uansett sesong.

De har en nydelig Norli-bokhandel på torget, og noen gøyale butikker i byen også.

Og så har de vakker innlandssenhøst/tidligvinter med nydelige solopp- og nedganger og vakkert lys på denne tiden av året.

Hvis du er heldig, har Toneheimungdommen konsert i Vang kirke også. Det er virkelig noe å ta med seg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat