Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-22, 00:33   #24
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vasker du ulltøy som du har trent i?

Ull er egentlig ganske unikt som treningstøy mener jeg da. Jeg husker jeg var i London og hadde bomma litt på hvor mye treningsklærklær jeg skulle ha med meg. Jeg vasker alltid klærne etter hver trening, jeg svetter sykt mye. Men nå var jeg tvungen til å bruke det samme på flere økter. De syntetiske plaggene luktet grevling allerede dagen etter, men ulla var helt luktfri, og det til tross for at jeg hadde ull innerst.
Jeg har prøvd noen ganger etterpå også å bare lufte ullklærne og det fungerer veldig bra. Men det skal sies at jeg alltid vasker meg før jeg trener og foretrekker nyvaskede treningsklær uansett.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat