Sv: Juletråden 2022
Jeg har fått bekreftet at svigermor kommer som julegaveespress i kløpet av uke 49, så da må jeg ha alt av svigersgaver klare så tar hun det med
Alle foreldrene våre har jeg tenkt får skolefotografbilder av ungene, og bøker. Usikker på svigerfar, pappa: Krim. Mamma, svigermor og stesvigermor: ei bok jeg har lyst å lese selv. Men svigerfar et jeg ikke. Mulig det heller blir en kveil med strandamør, de har endelig begynt å lage det på kveil igjen. Et par uker etter at han var her på høstferie dukket det opp i butikkene.
Søstrene til mannen får mimmi-juletrekule, men de to tenåringssøskenene hans er jeg usikker på.
Jente på 13 og gutt på 15, som altså er mannens (hals)søsken.
Tantegutten på 2 er en relativt lett sak, han er førstefødt og har ikke akkurat alt fra før. Han har en mor som er veldig opptatt av gjenbruk etc, så egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe en stor eske med brukt duplo min bror skulle selge etter sine unge, men han har desverre solgt den allerede. (Og mine unger vil IKKE gi slipp på sitt... vi får jobbe litt med de, jeg kan ikke ta vare på ALT!) Jeg liker arv og gjenbruk, men som gave synes jeg det er litt vanskelig, men til denne tantegutten vet jeg at for min svigerinne ville brukt plast være bedre enn ny plast, jeg har snakket med henne om det også, så vi får se hva vi finner på. Skal sende med bursdagsagave også, for han er født rett over nyttår.
Tanteungene på min side har jeg sånn løselig en delvis plan på i alle fall, men de havne litt sånn i samme kategori som mannens halvsøsken. Jeg kan gi dem en juletrekule, for de fikk eget tre på rommet i fjor, men må finne på noe annet også.
Foreldrene deres, altså bror min og kona, ahr jeg egentlig kjøpt juletrepynt til, for de skyulle flytte og ha nytt høyt juletre pga høyere takhøyde, så de trenger mer pynt, men så trøbler kommunen , så det er ikke denne jula de får opp det treet nei, så vi får se hva jeg finner på der...
Noen sånne oppmerksomhetagaver til noen av mine tanker og onkler, og ei kusine av meg.
Også er det fire unger ja, tremenniner av ungene, de har jeg ikke kontroll på enda. Men det blir noe, det ordner seg.
Da er et mannen, og ungene våre.
Men det som må i boks først er det svigermor skal ha med seg, så det bør jeg helst få på plass nå på lørdag, for de neste to lørdagene er jeg så opptatt og så kommer hun.