Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-22, 20:36   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp: Gardin som romavdeler, montert i tak

IKEA har hvertfall helt greie skinner som kan henges i tak. De har også litt tunge og lange (nok) lysdempende/llystette gardiner som er pene på _en_ side og litt glatt på den andre, hvis du er litt om deg kan du kanskje henge dem vrange mot vrange? Lillegutt har disse i stua (ikke som romdeler) - jeg har festet dem i IKEA-skinner i taket uten at jeg husker hvordan jeg har gjort det tror jeg bare har trødd de gliderne inni hempene på noe vis. Skinnene i seg selv var enkle på feste og sitter som støpt trass iherdige forsøk på det, eh, motsatte

De har også lange og litt tykke (lysdempende, jeg liker det - da blir de tykkere) hos jotex.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat