Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-22, 21:15   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bad: reparere eller renovere?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Takk for tips, men varmekablene slår ut jordfeilbryteren og elektriker har bekreftet at de er kaputt

Usjda!

Vi pusset nylig (føles det som - men det er nok 7 år siden nå) opp et annet bad hvor det dessverre ikke var mulig å fikse problemet med ny regulator. Som deg ville vi ha inn dusjkabinett og toalett som er montert på badegulvet, men vi endte opp med dusjdører og dusjing rett på gulv, samt vegghengt toalett likevel. Alt anbefalt av rørleggermester Amundsen hos Søstrene Amundsen (i Oslo).

Vi var veldig godt fornøyde med hjelpen vi fikk for å utforme badet. Alle tipsene hun kom med, har vi i ettertid vært fornøyde med. Søstrene Amundsen tok betalt for å tegne opp et forslag til bad, men om man valgte dem som totalleverandør, så slapp man å betale for opptegningen.

Jeg tror vi hentet inn tilbud fra to stykker, men vi syns det forslaget som kom fra Søstrene Amundsen var best, om enn ikke billigst.

Uansett tror jeg det er lurt å hente inn tilbud fra flere. Det kan jo være at noen av bedriftene har gode forslag til smarte løsninger som andre bedrifter ikke tenker på?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat