Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-22, 21:51   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bad: reparere eller renovere?

Jeg hadde inne folk som søkte opp feilen, og sveiset den sammen igjen. Det kostet en del tusenlapper. Etter 6 måneder skjedde det igjen. De kom tilbake, søkte opp feilen, og sa at vi måtte regne med at det ville skje igjen og igjen. Med andre ord - er det gammelt så kan det bli dyrt å forsøke å lappe. Så nå har jeg sluttet å reparere, og lever med iskaldt badegulv. Mens jeg venter på mot til å renovere badet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat