Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 17:19   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La oss børste støv av noen andre dyder enn de sedvanlige FP-dydene!

Opprinnelig lagt inn av mammamia, her.

Dette er også et mantra for meg. Jeg ønsker og være ovenpå for barna mine. Jeg sier svært sjelden at jeg er sliten og prøver som best jeg kan og unngå å vise det på andre måter. (av og til sier jeg jo det, men jeg er så lei av foreldre som øser ut av seg at de er så sliten) Da får det heller være greir og servere litt toro feridgmat innimellom Dessuten er jeg fornøyd med at jeg og min mann er smastemte, vi samarbeider bra om barna og vi er likeverdige i forhold til dem. Blir helt rystet av å se enkelte mødre hvordan de overkjører barnefaren.

Da har vi nok litt forskjellig definisjon på hva positivitet er for noe. Er man sliten og trøtt så skal man jammen santen få lov til å vise det eller fortelle om det. Men, sutre om det er liksom ikke helt greia mi.

Jeg tenker mer på en positiv tilnærmning til de aktiviteter, oppgaver og utfordringer som kommer vår vei.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat