Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-22, 13:48   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan si fra på en pen måte

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Syns vixen sitt forslag var best. Bare si at kan ikke passe den mer. Ikke noen løsningsforslag eller annet som kan være grunnlag for diskusjoner og så plutselig sitter du der med katta igjen.

Men nå kom jeg til å tenke på en annen tråd der du skrev at kanskje Ts hadde fått nok svar, så vet ikke om jeg tør å trykke publiser på dette...

Ikke vær redd for det. Jeg takler det altså. Det siste året har jeg fått større forumselvtillit. Før var jeg redd for å motsi, og å stå for det jeg mener. Nå gjør jeg det lett. Og det jeg skrev i den andre tråden hadde jeg aldri gjort før. For hvorfor skulle de kloke, reflekterte folka her ha noen interesse av å høre på mine meninger.
Er forøvrig enig i at jeg ikke bør komme med løsningsforslag. Har litt for lett for å gjøre det.

Angående katten så er et annet moment min egen mentale helse og livssituasjon et moment. For jeg har ikke mye overskudd til en menneskekjær katt nå kjenner jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat