Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-22, 08:20   #362
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12

I går dykket jeg i fryseren og fant en glemt Nordfjordmør. Det ble til ungene sammen med potetstapp og grønnsaker. Mannen fikk en enslig liten frossenpizza som også dukket opp nedi der. Selv dro jeg på handling og tok ett tørt, kjipt svineribbestykke fra varmdisken på meny med hjem etterpå; svoren var seig også. Skikkelig skuffa, synes faktisk det var langt under det man kan forvente til prisen.

Men i dag blir det god, felles middag: Fersk tagliatelle meg bacon, løk og sjampinjong i fløtesaus. Vi krangler litt om grønnsakene der da; noen vil ha brokkoli ved siden av og andre heller erter oppi osv. Mulig jeg sier det holder med løk og sjampinjong i dag.