Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-22, 09:33   #596
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har kjøpt adventskalendere på nett til oss voksne, de er forsinket. Jeg har innvilget meg selv kalender som voksen, fordi jeg bare sporadisk fikk det som barn. Nå fungerer det jo litt dårlig. Kjæresten har fått fin kalender av barna sine, så det plager ikke han.

Jeg også! Eller det vil si, jeg sa til mannen min at han måtte fikse kalender for meg fremover da vi ble sammen, det følger med jobben som min partner. Da jeg sto opp i morges hadde han satt to ulike kalendere fra Jentene på tunet (eller hva de heter?) i den ene vinduskarmen, så da skal vi nok dele.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat