Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-22, 10:01   #66
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste, mykeste (og helst enkle) fløtekaramellene

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er jo egentlig et ekstremt godt tegn at karamellene blir spist opp til og med før man får pakket og gitt det bort.

Apropos det: Jeg og mannen min kjørte rundt i tre (ja, faktisk!) timer i forrige uke, på jakt etter mellomleggspapir i plast, for å pakke inn karamellene. Fant til slutt en liten haug i vår nær-Bunnpris.

Er det noen som har forslag på hvor man kan finne små poser man kan pakke 10-15 karameller inn i? Jeg så at Panduro hadde disse, men helt ærlig syns jeg det er bittelitt i overkant med 7 kroner for én pose. Men kanskje jeg bare er gnien?

GITT DET BORT?! Å nei, disse beholder vi selv. Jeg mente pakke dem i karamellpapiret (aka mellomleggspapir, jeg bruker de vanlige av matpapir).

Jeg har kjøpt cellofanposer hos Panduro. De du viser er ganske store, så 10-15 karameller blir veldig lite oppi der. Slike har jeg brukt til å gi vekk større coockies o.l. De har i flere størrelser, i alle fall hadde de det i fjor, da jeg kjøpte. Blant annet noen litt mindre kjempesøte, med små røde hjerter på, og noen enda mindre, spisse, helt blanke. Vet ikke hva de har i år, men regner med de har flere størrelser. Men når jeg googler så får jeg treff både hos Nille, Clas Ohlsson, Kid interiør, Obs og flere andre steder.

Ellers er det jo veldig fint og enkelt å bruke gråpapir eller avispapir, og lage kremmerhus som du pynter med f.eks engleglansbilder eller røde klistremerkehjerter.

Sist redigert av My : 09-12-22 kl 10:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat