Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-22, 20:39   #431
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tenker at folk MÅ øve seg på å ikke la livet bli en eneste lang konkurranse mot summen av alt alle gjør. Rampenisse inkludert. Og maratonløping og kompostering og drivhus og surdeig og personlige gaver til alle gjestene i bryllupet. Gir det glede? Har du overskudd? Yes, kjør på. Hvis ikke: hopp over.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det Polyanna sa.

Folk må virkelig ta seg sammen og slutte å sutre over alt "presset" (eller enda verre, "kravet") om å gjøre helt frivillige ting. Bare fordi andre, som har glede av det og synes det er gøy, får en morsom ide og gjør noe, trenger ikke alle andre å gjøre det samme. Følger du "presset" bidrar du faktisk til å forsterke det.

Jeg er så drit lei av at det skal være så jævla negativt når noen er kreative eller flinke og gjør noe gøy eller ekstra, og tør å vise det fram, "for det får oss andre til å kjenne på et sånt umenneskelig press og føle oss så utilstrekkelige, buuhuu "

Så FLOTT!! Så kult! Heldige unger, det må være stas for dem! Så flink du er! STÅ PÅ! Husk å hvile innimellom. Imens kan jeg kose meg med mitt, og mine tradisjoner som betyr mye for oss, og som er akkurat passe i forhold til mitt overskudd og mine interesser.

Hellyes x2!

La nå vanlige folk få poste om det de synes er gøy i livet sitt, og spar sutringen til influencere som gir toåringer mobiltelefoner i julekalender for å få klikk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat