Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-22, 17:10   #33
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må jeg ha bankkort? Holder det med kredittkort?

Sist eg sjekka var det veldig dyrt å ta ut kontantar med kredittkort.
Så det er greit å ha eit vanlig bank BankAccept-kort i tilefelle ein har behov for å ta ut kontanter ein sjelden gang.
Men bortsett frå det har ikkje eg behov for anna kort enn kredittkort.
Eg handlar absolutt alt på kreditt, men betalar heile rekninga kvar mnd, så det går aldri renter på beløpet.
Trur faktisk er sparar ein del pengar på det, for fleire av korta har gode bonus- og Cashback-avtaler. Får f.eks. god rabatt på hurtiglading med NAF-mastercard.
Eg har fem ulike kredittkort som eg bytter mellom. Trumf-visa blir brukt på Kiwi, Coop Mastercard på Coop- butikker, Santander på klær og sko etc.