Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-22, 18:53   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Det meste av min pynt er like mye adventspynt som julepynt. Egentlig mest vinterpynt. Det er kongler, nøtter, tørkede appelsinskiver, blanke eller hvite stjerner, hvite lys, øvrig pynt i hvite, grønne eller brune toner. Jeg eier ikke noe som er lilla, og svært lite som er rødt. Lilla er et bevisst valg (jeg har aldri likt den fargen) og mangelen på rødt er mer tilfeldig. Kan godt ha litt rødt, men har ikke så mye. Rødt er nok uansett det siste som kommer fram. Det er veldig julete.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat