Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 23:40   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Sorry. Jeg synes uansett at det var teit å i det hele tatt involvere ungene. Du kunne gått bort og tatt den ned SELV. Og hvis propagandaen plaget deg sånn så kunne du SELV ha tatt runden rundt og fjernet i nabolaget og gjerne erstattet den med ditt eget partis - det gjør meg fint lite.

At FrP-foreldrene var enda teitere som brukte ungene sine i valgkampen er et dårlig argument. "De begynte!" lissom?

Små barn kan godt forskånes fra partipolitikk så lenge som mulig.

Og nei, jeg stemmer IKKE FrP. Jeg har skjønt at det er best å åpplyse om det her inne.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat