Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-22, 06:05   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk du det du ønsket deg til jul?

Nei.
Eller joda, jeg fikk flere ting jeg enten ønsket meg eller ikke visste jeg ønsket meg, og er takknemlig for alt.
Jeg visste jo også at jeg ikke ville få alt jeg ønsker meg, men jeg hadde egentlig trodd mannen skulle oppfylle enten ønsket om smartklokke eller det mer akutte, mobil. Men han har gått for der jeg sier hvert år men aldri får, et nydelig smykke med tilhørende øredobber. Jeg elsker det!

Men jeg går altså inn i 2023 med et ønske om smartklokke til bursdagen da. Og muligens ny mobil i romjula. Og det er jo en dyrere løsning enn å få den i julegave. I tillegg sparer det meg for valget av hvilken. Men kanskje nettopp derfor. Ga mannen meg heller nydelige smykker.

Så jeg fikk ikke det jeg ønsket meg, likevel fikk jeg mye fint jeg har ønsket meg.

Og ei bok av min svigerinne som jeg gleder meg til å lese, og en av svigermor også når jeg tenker meg om. Dette blir nok en fin romjul det.

Ja, også fikk jeg jo gavekort av jobb og dessuten er til fra jobb for 10 års ansettelse, så jeg har 2200 kr å shoppe for.