Tråd: Air fryer
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-22, 09:52   #100
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Air fryer

Vi kjøpte en ekstra airfryer (denne her - kostet 850 før jul) for å ha på hytta. Den mangler pommes frites-roteringa fra vår hjemme-airfryer, men fungerer ellers utmerket. Jeg angret ikke på det kjøpet, for å si det sånn!

Bare det å langtidssteke ribbe samtidig med at man skal steke halvstekte rundstykker til frokost, ville blitt vanskelig. For ikke å snakke om hvor hendig airfryeren var å ha da vi fant ut at den elektriske sikringen ikke aksepterer mer enn to stekeplater på, om man samtidig bruker stekeovnen.

Det må sies at en airfryer tar mye plass på kjøkkenbenken (eller stående på en krakk på kjøkkenet, som ble tilfellet på hytta ), men jeg er frelst!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat