Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-22, 18:26   #37
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tanker rundt fyrverkeri?

Gjerne totalforbud, eller kun profesjonelle, organisert gjennom kommunen, og ferdig på 15 min.

Ikke bare dyr som synes det er skremmende. Min 8 åring var livredd i fjor. Hun lå mellom oss i senga hele natta og ble like skremt for hvert nytt smell gjennom natta. Vi sa da at vi i år ikke skulle være hjemme nyttårsaften. Men nå blir vi kanskje hjemme likevel grunnet sykdom hos de vi skulle til (som bor "på bygda"), og sykehusinnleggelse i nær familie slik at vi ikke vil være så langt hjemmefra. Så jeg gruer meg veldig. Har ikke sagt til henne ennå at vi trolig blir hjemme. Hun trenger ikke grue seg i 2 døgn. Julaften måtte vi overtale henne lenge at det var trygt å legge seg. Vi bruker jo ikke ordet aften så mye, så jeg tror hun forveksler julaften og nyttårsaften.

Jeg har heller aldri vært særlig glad i fyrverkeri. Ble redd da fyrverkeri landet rett bak meg på 4. juli i USA da jeg var 8-10 år