Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-22, 22:18   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tanker rundt fyrverkeri?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Leste nettopp at neste år blir det to færre salgsdager for fyrverkeri. Men reportasjen viste også en mann fra distriktet som handla for flere titalls tusen! Får håpe det er han som er fellesfyrverkeriet i bygda si, en times kjøring ut fra bysentrum.

Oj, så mange fordommer som dukker opp i hodet mitt når jeg leser sånt. Sikkert litt slemt, men jeg ser nøyaktig for meg typen. Er forresten for totalforbud og synes fyrverkeri er pent å se på, men blodharry å støtte.