Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-22, 18:23   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpe hverdagskjoler?

Jeg har oppdaget at det er veldig behagelig å gå i gode hverdagskjoler. Det er nytt for meg og jeg skulle så gjerne hatt noen flere. Jeg er kort, knapt 160 cm og bruker str 42/44, så jeg ønsker meg kjoler som ikke blir alt for lange og helst også noen som ikke er for vide i overdelen. Jeg har tilbrakt nok tid av livet mitt i teltlignende overdeler og føler meg ferdig med det. Jeg liker farger, enten ensfarget i blått, rødt, lilla… eller mønstrede. Gjerne lange ermer eller noe som det kan brukes en ulltrøye eller tettsittende langermet topp under. Prismessig ikke alt for dyrt. Men hvor kan jeg finne noe slikt? Jeg er helt blank på både merker og butikker/nettbutikker som kan ha noe slikt, så gjerne konkrete tips. Har noen brukte kjoler (og annet tøy), er det også alltid aktuelt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat