Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-23, 15:39   #19
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste bøkene du har lest i 2022?

Jeg leste mange gode bøker i fjor, men ganske usystematisk, så jeg husker ikke alle.

De bøkene jeg husker at jeg likte kommer her i en litt tilfeldig liste:
- Jeg lever et liv som ligner deres av Jan Grue var gripende, klok og med fint språk

- Normal people av Sally Rooney var gripende og fin og gjenkjennelig

- Du og jeg og Vito av Bjarte Arnesen var morsom og velformulert

- The teleportation accident av Ned Beauman er en gjenlesing, den er absurd, morsom og rar

- Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? av Johan Harstad er det veldig rart at jeg aldri har lest før, men denne var medrivende, søt og full av velformulerte vendinger

- When we were orphans av Kazuo Ishiguro var også god og spennende

- The thing around your neck og Americanah av Chimamanda Ngozi Adichie var godt skrevet, med et helt fantastisk blikk for detaljer og menneskeskjebner og med et perspektiv som er helt annet enn mitt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat