Tråd: Banner du?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-07, 12:00   #49
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Banner du?

Jeg banner av og til.
"Herregud" er et uttrykk jeg stadig kan slenge på for å uttrykke oppgitthet, men jeg veksler også mellom "himmel og hav", "milde himmel" etc (som ikke er banning i mine øyne).

Jeg kan også bruke "jævlig", "helvete" eller "faen", men det kommer an på settingen. Å si at banning bare skyldes dårlig ordforåd synes jeg er litt for enkelt. I mine øyne kan man uttrykke noe mer eller noe annet ved å bruke banneord, som jeg opplever som sterkere ord. Det betinger dog at personen som snakker faktisk bruker hele skalaen av ord, og ikke slenger på "jævlig" i annenhver setning.

Sist redigert av Hasselnøtt : 25-08-07 kl 12:09.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat